Què és DLM?

Un lloc que ben pocs trepitgen, un lloc on ben pocs presumeixen de ser-hi, un lloc on, si en formes part, no vols viure, un lloc on tot són problemes; en resum, un lloc estrany. Disculpin Les Molèsties! és una comèdia estil vodevil que ens permet entrar en aquell lloc del teatre que el públic mai veu, darrere l’escenari. Sabem que et sorprendrà, perquè allò que sembla un documental sobre pagesos, acaba sent una disbauxa bohèmia o, potser, la realitat d’allò que anomenen art.

Noranta minuts de riures, emocions, absurditats, alegries i cançons dels grans musicals clàssics i contemporanis: Jesus Christ Superstar, Chicago, Cabaret, Annie, Grease, Wicked i Avenue Q, entre d'altres. Un musical que sorprèn, sí. Tot no és el que sembla, tot és una capsa de sorpreses. Al cap i a la fi, què és el teatre musical, sinó una capsa màgica de sorpreses?

La Torratxa Produccions Artístiques C.B. posa en escena el millor de cada musical des d’un altre punt de vista. Si els sorprenem: entrin, relaxin-se i disfrutin, però si no, doncs disculpin les molèsties!

1 Response
  1. LEONOR Says:

    Vaig gaudir del musical ahir a Vila-rodona i la veritat és que em va agradar molt, llàstima que les cadires eren extremadament incòmodes. Però tot i així, vaig disfrutar, vaig riure i vaig passar una bona estona. Em sap greu no haver-la vist abans a Valls.
    Felicitacions perque és un espectacle que val la pena.